Gra, anatomia i stare ryciny: case study Homo Machina

Data i godzina
24 wrzesień — poniedziałek
12:00-12:15
Lokalizacja
Sala Stolica
Język
Angielski
Polski

Gra, anatomia i stare ryciny: case study Homo Machina

Jak wykorzystać stare ryciny i stworzyć edukacyjną grę na smartfony, która w ciągu dziesięciu dni od premiery stanie się jedną z najczęściej kupowanych aplikacji? Gra Homo Machina wykorzystuje ilustracje medyczne Dr. Fritza Kahna, pioniera infografiki. W pierwszej połowie XX wieku Kahn tworzył fantastyczne obrazy ludzkiego organizmu przedstawiając człowieka jako zmechanizowaną fabrykę. „Tak, to nie jest prawda, ale za to jest zrozumiałe“ miał powiedzieć Kahn przyjacielowi, który wytknął błąd w jednej z rycin. Gra wykorzystuje wyobraźnię i kreskę Kahna jako tło do rozgrywki, w której odbiorca odkrywa uniwersalne funkcje ludzkiego organizmu. O jej założeniach i procesie produkcji opowie współtwórca Marc Lustigman.

Gra, anatomia i stare ryciny: case study Homo Machina

Mark Lustigman
Prelegenci
Marc Lustigman
Darjeeling