Warto wiedzieć

Rejestracja na konferencję

Rejestracja będzie otwarta w poniedziałek 24 września od godz. 9:00 we foyer Kina Iluzjon.

Miejsce

Konferencja odbywa się 24-25 września w Kinie Iluzjon. Warsztaty odbywają się 23 września w różnych miejscach – sprawdź zakładkę lokalizacje, by dowiedzieć się więcej.

Czy wydarzenie będzie nagrywane?

Tak, wydarzenie będzie nagrywane. Materiały zostaną opublikowane na stronie www.digitalcultures.pl.

Rejestracja na warsztaty

Zgłoszenie na warsztaty odbywa się za pomocą formularza dostępnego na stronie wybranego warsztatu. Ze względu na dużą ilość zgłoszeń, nie jesteśmy w stanie zaprosić do udziału wszystkich chętnych. O przyjęciu na warsztaty decyduje organizator na podstawie przesłanego formularza zgłoszeniowego. Nie decyduje kolejność zgłoszeń. Uczestnictwo nie wymaga biletu Digital Cultures. Warsztaty są darmowe. Formularze zapisów i więcej informacji wkrótce.

Rejestracja na warsztaty zostanie otwarta we wrześniu. Informacje o otwartej rejestracji zostaną zamieszone na stronie internetowej oraz stronie wydarzenia na Facebooku.

Rejestracja na stoliki eksperckie

Zapisy na stoliki eksperckie odbywają się poprzez formularz dostępnego na stronach odpowiednich grup: grupa 1, grupa 2. Decyduje kolejność zgłoszeń. Formularze zapisu pojawią się wkrótce.

W jakim języku odbędzie się konferencja?

Konferencja odbędzie się w języku angielskim, w obydwu salach dostępne będą słuchawki z tłumaczeniem na język polski (w mniejszej sali na życzenie).

Jedzenie i kawa

W ramach biletu uczestnik otrzymuje lunchbox z przekąskami na zimno, a także nielimitowany dostęp do ciepłej kawy:) W trakcie konferencji czynna będzie Cafe Iluzja.